Potrivit O.G. 34/2014 produsele achizitionate la distanta se pot returna in termen de 14 zile lucratoare de la primirea comenzii. Pentru retur e necesar sa ne trimti un email la comenzi@apshoes.ro in care sa detaliezi situatia.

Schimbarea produselor garantata, orice produs achizitionat de pe www.apshoes.ro

poate fi returnat sau schimbat in termen de 14 zile.

Produsul returnat trebuie sa fie in stare perfecta, in ambalajul original ,insotit de certificatul de garantie si factura fiscala emisa .

Nu este primit daca este zgariat, deteriorat, daca nu are etichetele intacte ori daca ii lipsesc din accesorii.

Nu sunt acceptate drept retur produsele purtate, cu urme de uzura. Returnarea produsului se face tot prin intermediul firmei de curierat care ti-a adus produsul.

Taxa curierului pentru retur este suportata de client. În situatia în care cumparatorul a beneficiat de livrarea gratuita a produselor în conditiile explicate la sectiunea Livrarea produselor, din pretul de restituit se vor retine de catre companie si aceste costuri (costurile de transport ale primei livrari).

Pentru exercitarea dreptului de denuntare unilaterala a contractului trebuie sa ne informati în scris la comenzi@apshoes.ro. In cazul returnarii contravalorii comenzii, aceasta se va face in 15/30 zile de la data la care produsul a fost receptionat de Alexandru Pop Shoes.

Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezinta defecte, contactati într-un interval de 72h echipa Alexandru Pop Shoes la nr de tel 0745 991 917 pentru a reclama aceasta situatie si ne vom asigura ca produsul sa fie înlocuit cu un produs nou sau rambursarea banilor. Costurile de retur si de transport pentru produsul înlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre Alexandru Pop Shoes.

In cazul produselor defecte, acestea se repara, se inlocuiesc sau se returneaza contravaloarea. Cele 3 optiuni sunt valabile in aceasta ordine.

In cazul in care se constata ca defectul este unul de fabricatie, instrictiunile din talonul de garantie fiind respectate atunci:
1. contravaloarea transportului produsului inlocuit este suportata de www.apshoes.ro
2. daca produsul nu poate fi reparat sau schimbat, clientului i se returneaza si contravaloarea transportului

Un produs poate fi schimbat doar o singura data.

NU primim retururi prin Posta Romana! Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client!

Preturile aferente transporului sunt disponibile pe www.dpd.com/ro/ro/. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 15/ 30 de zile de la Retur prin transfer bancar in contul IBAN specificat de client.

Restituirea banilor se face numai in baza unui cont bancar ,iar taxa de transport va fi suportata de dumneavoastra.